Tuesday, September 8, 2009

dugaan bulan puasa..

salam..
erm...dugaan..dugaan...
disebab sakit aku ni makin teruk n da merebak kt tempat laen,
terpakse gak la g klinik check sbb sblm ni kalo aku sakit ape2,aku tahan je sbb mmg xske g jmpe doc..
ble sakit ni byk bende tgendala nk wat,ingtkn minggu ni nk siapkan jahit langsir ngn wt kuih,tp nmpk nyer kne tangguh la skejap..
ape erk doc 2 ckp nme penyakit aku ni..lpe da...
tp yg paling xbestnyer aku kne pantang mkn...huhu...sngt2 xbest..
mse check td,aku ingt check2 biase je...skali kne inject da....punye la smgt aku hulur tgn kt doc tu sbb ingt kn dier nk inject kt tgn,ghupenyer2 kne cucuk kt punggung..huhu..(^_^)...mule2 kne inject 2,xrse sakit..ble da blk umah,bru terasa sengal2...
pape pn,korang doakan la aku cpt sembuh ye.....

4 comments :

  1. einsyie♥♥انشراح said...

    salam..
    moga cepat sembuh..
    inshaAllah..
    :)

  2. Mr Swat said...

    haaa.... makan ubat tuh yer... jgn beli jer... tapi x makan... kang cubit dia x mkn

  3. ~ 'aFiNiEy aHmAd ~ said...

    salam..
    syafakillah...semoga cpt sembuh ya ukhti..

  4. sArAh_umAirAh said...

    einsyie->wslm..syukran..
    mr swat->iye la awk...hehe
    afiniey->wlm..maceh...